Rødvinsglas
Rødvinsglas med gravering
- Din tekst graveret til perfektion
- Et blivende personligt minde
- Lavet af raffineret glas fra Royal Leerdam
Gave specifikationer
Mærke: Royal Leerdam
Type: L'Esprit
Gravering: hvid, slutresultatet kan afvige fra det viste billede
Glas diameter: 9cm
Glas højde: 22cm
Vægt: 180 gram
Indhold: 53cl
Type glas: Rødvin
Ekstra: Tåler opvaskemaskine
Ønsker du at indgravere et logo på et glas? Kontakt venligst vores erhvervsafdeling for større mængder.
Overrask en du kender med et fint vinglas indgraveret med din tekst eller navn!
Du kan gøre enhver lejlighed speciel ved at designe et unikt og personligt rødvin glas til din familie og venner. De indgraverede rødvinglas ser fantastiske ud på et hvert smukt dækket bord. Graverede røde vinglas er den perfekte gave til jul, en fødselsdag eller jubilæum, til Valentinsdag eller bare som gave til dig selv. De røde vinglas kan købes som et enkelt glas eller i et sæt med flere styk. Dette er den perfekte gave til et bryllup!
Disse rødvin glas har en samlet højde på 22cm og indeholder 53 cl. Alle glassene tåler opvaskemaskine, så du kan nyde denne gave i årevis! Det er super nemt at designe dine egne unikke rødvinsglas i den brugervenlige editor. Du skal blot vælge et design, og tilføje din tekst, navn eller dato til det i en skrifttype efter din smag.
Tjek alle vores vinglas med tekst ud her.
Ofte stillede spørgsmål
Tilpasning og bestilling
Hvad er personalisering og hvordan fungerer det på hjemmesiden?Du kan begynde at lave din gave ved at klikke på knappen 'start personliggørelse' . I vores gaveeditor kan du personliggøre gaven helt i overensstemmelse med dine ønsker: Tilføj dit eget billede og / eller tekst. Hvis du vil, kan du også vælge et smukt design for at gøre din gave helt unik.
Er personalisering inkluderet i prisen?
Prisen der vises på hjemmesiden omfatter personliggørelse af din gave. Nice and Easy!
Hvordan ved jeg, om mit billede har den rigtige kvalitet?
Vi vil være sikre på, at du er helt tilfreds med din gave. Derfor er det vigtigt at bruge fotos af høj kvalitet. Hvis du er i tvivl om kvaliteten af dit billede, kan du kontakte vores kundeservice og vedlægge dit foto sammen med den gave, du er interesseret i at bestille. Så kan de tjekke kvaliteten for dig!
Hvilke formater kan jeg uploade?
Du kan bruge JPG- og PNG-filer til vores editor. Er dette for teknisk eller har du et billede af et andet format, du gerne vil bruge? Kontakt venligst vores kundeservice. De er glade for at hjælpe dig, så du kan lave den gave du vil have!
Hvad hvis den farve eller valgmulighed jeg vil have, ikke er tilgængelig?
Er du på udkig efter en bestemt gave eller gave i en bestemt farve, men er dette ikke angivet på hjemmesiden? Kontakt venligst vores kundeservice; de er glade for at hjælpe dig!
Hvordan tilføjer jeg et kort til min gave? / Hvad er et kort?
Ved at klikke på 'Gratis lykønskningskort' i vores indkøbskurv, kan du tilføje et sjovt kort til din gave. Du kan sætte en personlig besked på dette kort, så modtageren vil vide præcis, hvem du skal takke for denne dejlige overraskelse.
Er min gave indpakket?
I øjeblikket har vi (endnu) ikke en gaveindpakningstjeneste til at pakke din gave. Vi leverer vores gaver i en festlig emballage. Det betyder, at din gave er klar til at blive givet, eller at den kan sendes direkte til modtageren.
Leveringstid, leveringsmuligheder og leveringsomkostninger
Kan jeg vælge en leveringsdato?Det er ikke muligt at vælge en bestemt leveringsdato.
Hvad er leveringstiden, og hvornår modtager jeg min gave?
Leveringstiden findes på gavens produktside. Du kan stole på, at vores postfirma leverer din gave på denne dag.
Hvilke leveringsmuligheder kan jeg vælge?
I øjeblikket er det ikke (endnu) muligt at vælge en leveringsindstilling. Den gave, du vil bestille, sendes enten som en pakke eller som postkasse levering. Vil du gerne vide hvilken måde din ordre sendes på? Kontakt venligst vores kundeservice.
Betaling
Hvordan kan jeg betale min ordre?Vi tilbyder følgende betalingsmetoder: Dankort, Paypal, kreditkort, faktura via Klarna eller bankoverførsel. I tilfælde af manuel betaling overførsel, skal du tage højde for en ekstra 3 dage til levering af din gave.
Gave modtaget
Hvad hvis gaven ikke er helt til min smag?Vi beklager dybt, at din gave ikke er faldet i din smag. Kontakt venligst vores kundeservice, de hjælper gerne med at finde en passende løsning.
Er fakturaen sendt sammen med ordren?
Ingen faktura sendes med din ordre. Du modtager altid fakturaen i bekræftelsesemailen, og du kan altid finde den i din MySurprise-konto. Det betyder at du kan få gaven leveret direkte til modtageren, hvilket gør det til en sand overraskelse!
Anmeldelser
13,004 stemmer (17 reaktioner)
Hanne • 06-12-2022
Gaven er fantastisk og modtagerne kan kun blive glade
Lone • 01-04-2022
Jeg købte glassene som en gave til os selv. Og jeg er MEGET tilfreds. ❤
Dorte • 26-10-2021
Godt produkt
Mette • 07-06-2021
Ikke givet til modtageren endnu
Erhvervssordre
Interesseret i at bestille større antal af denne gave? Kontakt venligst et øjeblikkeligt tilbud. Vi er tilgængelige på arbejdsdage fra kl. 8.30 til 17.00.