Vinpakke med indgraverede glas
Rose vinpakke med indgraverede glas
- Leveringsadresse efter eget valg
- gratis lykønskningskort
- 100% kvalitetsgaranti
Gave specifikationer
Indhold: kiks (350 gram), tapenade (212 ml), flaske Maison de la Surprise Syrah, to personlige vinglas
Pakkens mål: 39 x 30 x 11,5 cm
Flere oplysninger om vinsglassene:
Antal: 2 stk.
Mærke: Royal Leerdam
Type: L'Esprit
Diameter: 8,5 cm
Højde: 20,5 cm
Vægt: 180 gram
Indhold: 37 cl
Personliggørelse: navn eller tekst
Anvendt metode: lasergravering af høj kvalitet
Graveringsfarve: hvid, så din gave kan se lidt anderledes ud end eksemplet på billedet
Ekstra: glassene kan personliggøres enkeltvis og tåler også opvaskemaskine
Flere oplysninger om vinen:
Navn: Maison de la Surprise Syrah
Indhold: 750 ml
Oprindelsesland: Frankrig
Druesort: syrah, smidig og frisk
Karakter: Maison de la Surprise Syrah er glat frisk vin. Med aroma af rød frugt, hindbær og vilde jordbær. Fremragende som aperitif og lette sommermåltider.
Ingredienser Pesto Tapenade (DiGusti): Basilikum, Pecorino Romano, Permesanost, mælk, olivenolie, PINENØDDER, VALNØDDER, naturlige aromaer.
Ingredienser kiks (DiGusti): meltype ''0'', hvidvin, solsikkeolie, ekstra jomfru olivenolie, salt.
Allergener: Indeholder korn med gluten og sulfitter. Kan indeholde spor af sesamfrø.
Festlige drinks med en vinpakke med personlige vinglas
Den personlige drikkevarepakke består af to personlige rødvinsglas, en flaske rødvin, kiks og en krukke tapenade. De to glas er af mærket Royal Leerdam, som står for kvalitet. Du kan personliggøre brillerne individuelt med en tekst, et navn eller en dato. Designet bliver graveret omhyggeligt på glasset i vores gaveværksted. Du kan selvfølgelig også have samme design på begge glas. Rødvinen er en rund og frugtagtig Merlot, YourSurprises husvin, lavet specielt til os af vingården Luc Pirlet fra den franske region Languedoc. Kiksene og tapenaden fuldender den personlige drikkevarepakke. Pakken kommer i en smuk æske, som faktisk er en gave i sig selv.
Ser du denne drinkspakke med vin som en salgsfremmende gave? Ved større antal bedes du kontakte vores erhvervsafdeling via kontaktformularen nederst på denne side.
Ofte stillede spørgsmål
Tilpasning og bestilling
Hvad er personalisering og hvordan fungerer det på hjemmesiden?Du kan begynde at lave din gave ved at klikke på knappen 'start personliggørelse' . I vores gaveeditor kan du personliggøre gaven helt i overensstemmelse med dine ønsker: Tilføj dit eget billede og / eller tekst. Hvis du vil, kan du også vælge et smukt design for at gøre din gave helt unik.
Er personalisering inkluderet i prisen?
Prisen der vises på hjemmesiden omfatter personliggørelse af din gave. Nice and Easy!
Hvordan ved jeg, om mit billede har den rigtige kvalitet?
Vi vil være sikre på, at du er helt tilfreds med din gave. Derfor er det vigtigt at bruge fotos af høj kvalitet. Hvis du er i tvivl om kvaliteten af dit billede, kan du kontakte vores kundeservice og vedlægge dit foto sammen med den gave, du er interesseret i at bestille. Så kan de tjekke kvaliteten for dig!
Hvilke formater kan jeg uploade?
Du kan bruge JPG- og PNG-filer til vores editor. Er dette for teknisk eller har du et billede af et andet format, du gerne vil bruge? Kontakt venligst vores kundeservice. De er glade for at hjælpe dig, så du kan lave den gave du vil have!
Hvad hvis den farve eller valgmulighed jeg vil have, ikke er tilgængelig?
Er du på udkig efter en bestemt gave eller gave i en bestemt farve, men er dette ikke angivet på hjemmesiden? Kontakt venligst vores kundeservice; de er glade for at hjælpe dig!
Hvordan tilføjer jeg et kort til min gave? / Hvad er et kort?
Ved at klikke på 'Gratis lykønskningskort' i vores indkøbskurv, kan du tilføje et sjovt kort til din gave. Du kan sætte en personlig besked på dette kort, så modtageren vil vide præcis, hvem du skal takke for denne dejlige overraskelse.
Er min gave indpakket?
I øjeblikket har vi (endnu) ikke en gaveindpakningstjeneste til at pakke din gave. Vi leverer vores gaver i en festlig emballage. Det betyder, at din gave er klar til at blive givet, eller at den kan sendes direkte til modtageren.
Leveringstid, leveringsmuligheder og leveringsomkostninger
Kan jeg vælge en leveringsdato?Det er ikke muligt at vælge en bestemt leveringsdato.
Hvad er leveringstiden, og hvornår modtager jeg min gave?
Leveringstiden findes på gavens produktside. Du kan stole på, at vores postfirma leverer din gave på denne dag.
Hvilke leveringsmuligheder kan jeg vælge?
I øjeblikket er det ikke (endnu) muligt at vælge en leveringsindstilling. Den gave, du vil bestille, sendes enten som en pakke eller som postkasse levering. Vil du gerne vide hvilken måde din ordre sendes på? Kontakt venligst vores kundeservice.
Betaling
Hvordan kan jeg betale min ordre?Vi tilbyder følgende betalingsmetoder: Dankort, Paypal, kreditkort, faktura via Klarna eller bankoverførsel. I tilfælde af manuel betaling overførsel, skal du tage højde for en ekstra 3 dage til levering af din gave.
Gave modtaget
Hvad hvis gaven ikke er helt til min smag?Vi beklager dybt, at din gave ikke er faldet i din smag. Kontakt venligst vores kundeservice, de hjælper gerne med at finde en passende løsning.
Er fakturaen sendt sammen med ordren?
Ingen faktura sendes med din ordre. Du modtager altid fakturaen i bekræftelsesemailen, og du kan altid finde den i din MySurprise-konto. Det betyder at du kan få gaven leveret direkte til modtageren, hvilket gør det til en sand overraskelse!
Erhvervssordre
Interesseret i at bestille større antal af denne gave? Kontakt venligst et øjeblikkeligt tilbud. Vi er tilgængelige på arbejdsdage fra kl. 8.30 til 17.00.