Cava Palau Gazo Brut med personlig etikette
Cava i indgraveret trækasse - Palau Gazo Brut
- Leveringsadresse efter eget valg
- gratis lykønskningskort
- 100% kvalitetsgaranti
Gave specifikationer
Personalisering: med navn eller tekst
Placering af design: på låget på trækassen
Print: lasergravering i høj kvalitet
Trækassens størrelse: 36,5 x 12 x 11 cm
Lågets størrelse: 35,6 x 10,5 x 0,3 cm
Trækassen er lavet af bæredygtigt træ og er FSC-kvalitetsmærket
OBS: farven på foliet om flaskens hals kan variere fra de viste eksempel
Mere information om den mousserende vin:
Navn: Cava Palau Gazo
Vinsort: Cava
Indhold: 750 ml
Oprindelsesland: Spanien
Type: Brut
Drue: Parellada, Macabeo, Xarel-Lo
Smag
Fine bobler, en blød, frugtagtig smag med aromaer af grønne æbler med en afrundet eftersmag.
Perfekt til receptioner og fester.
Hvem overraske du med en flaske Palau Gazo Brut cava i en luksus trækasse med personlig gravering?
Luksus vin trækassen er lavet af bæredygtigt træ med FSC-kvalitetsmærket. Dermed bidrager du ovenikøbet til en bæredygtig og ansvarlig forvaltning af skove. Inden i finder du en lækker flaske Palau Gazo Brut. Det er virkelig nemt at designe en personlig vin trækasse. Du tilføjer bare dit navn eller tekst efter dit valg til et af de smukke designs. Vi graverer derefter dit design med kærlighed og præcision i trælåget. Lav din personlige vin trækasse nu!
Er du interesseret i større mængder til f.eks en firmagave. Så tag kontakt til vores erhvervsafdeling. De laver gerne et skræddersyet tilbud til dig.
Ofte stillede spørgsmål
Tilpasning og bestilling
Hvad er personalisering og hvordan fungerer det på hjemmesiden?Du kan begynde at lave din gave ved at klikke på knappen 'start personliggørelse' . I vores gaveeditor kan du personliggøre gaven helt i overensstemmelse med dine ønsker: Tilføj dit eget billede og / eller tekst. Hvis du vil, kan du også vælge et smukt design for at gøre din gave helt unik.
Er personalisering inkluderet i prisen?
Prisen der vises på hjemmesiden omfatter personliggørelse af din gave. Nice and Easy!
Hvordan ved jeg, om mit billede har den rigtige kvalitet?
Vi vil være sikre på, at du er helt tilfreds med din gave. Derfor er det vigtigt at bruge fotos af høj kvalitet. Hvis du er i tvivl om kvaliteten af dit billede, kan du kontakte vores kundeservice og vedlægge dit foto sammen med den gave, du er interesseret i at bestille. Så kan de tjekke kvaliteten for dig!
Hvilke formater kan jeg uploade?
Du kan bruge JPG- og PNG-filer til vores editor. Er dette for teknisk eller har du et billede af et andet format, du gerne vil bruge? Kontakt venligst vores kundeservice. De er glade for at hjælpe dig, så du kan lave den gave du vil have!
Hvad hvis den farve eller valgmulighed jeg vil have, ikke er tilgængelig?
Er du på udkig efter en bestemt gave eller gave i en bestemt farve, men er dette ikke angivet på hjemmesiden? Kontakt venligst vores kundeservice; de er glade for at hjælpe dig!
Hvordan tilføjer jeg et kort til min gave? / Hvad er et kort?
Ved at klikke på 'Gratis lykønskningskort' i vores indkøbskurv, kan du tilføje et sjovt kort til din gave. Du kan sætte en personlig besked på dette kort, så modtageren vil vide præcis, hvem du skal takke for denne dejlige overraskelse.
Er min gave indpakket?
I øjeblikket har vi (endnu) ikke en gaveindpakningstjeneste til at pakke din gave. Vi leverer vores gaver i en festlig emballage. Det betyder, at din gave er klar til at blive givet, eller at den kan sendes direkte til modtageren.
Leveringstid, leveringsmuligheder og leveringsomkostninger
Kan jeg vælge en leveringsdato?Det er ikke muligt at vælge en bestemt leveringsdato.
Hvad er leveringstiden, og hvornår modtager jeg min gave?
Leveringstiden findes på gavens produktside. Du kan stole på, at vores postfirma leverer din gave på denne dag.
Hvilke leveringsmuligheder kan jeg vælge?
I øjeblikket er det ikke (endnu) muligt at vælge en leveringsindstilling. Den gave, du vil bestille, sendes enten som en pakke eller som postkasse levering. Vil du gerne vide hvilken måde din ordre sendes på? Kontakt venligst vores kundeservice.
Betaling
Hvordan kan jeg betale min ordre?Vi tilbyder følgende betalingsmetoder: Dankort, Paypal, kreditkort, faktura via Klarna eller bankoverførsel. I tilfælde af manuel betaling overførsel, skal du tage højde for en ekstra 3 dage til levering af din gave.
Gave modtaget
Hvad hvis gaven ikke er helt til min smag?Vi beklager dybt, at din gave ikke er faldet i din smag. Kontakt venligst vores kundeservice, de hjælper gerne med at finde en passende løsning.
Er fakturaen sendt sammen med ordren?
Ingen faktura sendes med din ordre. Du modtager altid fakturaen i bekræftelsesemailen, og du kan altid finde den i din MySurprise-konto. Det betyder at du kan få gaven leveret direkte til modtageren, hvilket gør det til en sand overraskelse!
Erhvervssordre
Interesseret i at bestille større antal af denne gave? Kontakt venligst et øjeblikkeligt tilbud. Vi er tilgængelige på arbejdsdage fra kl. 8.30 til 17.00.