Hjemmebryg tønde med 2 glas med indgravering
Personligt sæt til hjemmebrygning - IPA
- Leveringsadresse efter eget valg
- gratis lykønskningskort
- 100% kvalitetsgaranti
Gave specifikationer
Antal: 2 stk.
Mærke: Royal Leerdam
Diameter: 9,5 cm
Højde: 20 cm
Volume: 49 cl
Personalisering: med et navn og/eller tekst
Placering af personligt design: på den ene side af hvert glas
Proces: Knivskarp, perfekt lasergravering
Ekstra: Du kan gravere hvert af ølglassene for sig
Flere oplysninger om øltønden:
Øltype: India Pale Ale
Materiale: aluminium
Mål: 26,5 x 18 x 25,3 cm
Alcohol %: 5-6,5%
Indhold: øltønde, alle ingredienser
Bryggetønden kommer med en praktisk manual
Ingredienser: 1 pose bygmaltekstrakt * (bygmalt, vand, forsurende mælkesyre), 1 flaske humlearoma **, 2 flasker naturlig aroma **, 1 pakke tørøl gær (tør gær, emulgator sorbitanmonostearat) * 750 g ** 9 ml
Hvilken øl-enstusiast vil du vil overraske med et personligt sæt til hjemmebrygning med glas?
Øl-gavesættet består af en lækker bryggetønde i aluminium og to flotte, indgraverede ølglas. Alt du skal gøre er at blande ingredienserne og tilsætte lidt vand. Så skal du bare vente en uge, før du drikker din helt egen hjemmebryggede øl. Det er virkelig let at gøre glassene personlige. Bare sæt dit navn eller tekst på et af glassene. Vi graverer dit design på ølglasset med stor præcision og masser af kærlighed. Lav dit personlige sæt til hjemmebrygning nu!
Ølglas med logo? Kontakt vores erhvervsafdeling for større bestillinger.
Ofte stillede spørgsmål
Tilpasning og bestilling
Hvad er personalisering og hvordan fungerer det på hjemmesiden?Du kan begynde at lave din gave ved at klikke på knappen 'start personliggørelse' . I vores gaveeditor kan du personliggøre gaven helt i overensstemmelse med dine ønsker: Tilføj dit eget billede og / eller tekst. Hvis du vil, kan du også vælge et smukt design for at gøre din gave helt unik.
Er personalisering inkluderet i prisen?
Prisen der vises på hjemmesiden omfatter personliggørelse af din gave. Nice and Easy!
Hvordan ved jeg, om mit billede har den rigtige kvalitet?
Vi vil være sikre på, at du er helt tilfreds med din gave. Derfor er det vigtigt at bruge fotos af høj kvalitet. Hvis du er i tvivl om kvaliteten af dit billede, kan du kontakte vores kundeservice og vedlægge dit foto sammen med den gave, du er interesseret i at bestille. Så kan de tjekke kvaliteten for dig!
Hvilke formater kan jeg uploade?
Du kan bruge JPG- og PNG-filer til vores editor. Er dette for teknisk eller har du et billede af et andet format, du gerne vil bruge? Kontakt venligst vores kundeservice. De er glade for at hjælpe dig, så du kan lave den gave du vil have!
Hvad hvis den farve eller valgmulighed jeg vil have, ikke er tilgængelig?
Er du på udkig efter en bestemt gave eller gave i en bestemt farve, men er dette ikke angivet på hjemmesiden? Kontakt venligst vores kundeservice; de er glade for at hjælpe dig!
Hvordan tilføjer jeg et kort til min gave? / Hvad er et kort?
Ved at klikke på 'Gratis lykønskningskort' i vores indkøbskurv, kan du tilføje et sjovt kort til din gave. Du kan sætte en personlig besked på dette kort, så modtageren vil vide præcis, hvem du skal takke for denne dejlige overraskelse.
Er min gave indpakket?
I øjeblikket har vi (endnu) ikke en gaveindpakningstjeneste til at pakke din gave. Vi leverer vores gaver i en festlig emballage. Det betyder, at din gave er klar til at blive givet, eller at den kan sendes direkte til modtageren.
Leveringstid, leveringsmuligheder og leveringsomkostninger
Kan jeg vælge en leveringsdato?Det er ikke muligt at vælge en bestemt leveringsdato.
Hvad er leveringstiden, og hvornår modtager jeg min gave?
Leveringstiden findes på gavens produktside. Du kan stole på, at vores postfirma leverer din gave på denne dag.
Hvilke leveringsmuligheder kan jeg vælge?
I øjeblikket er det ikke (endnu) muligt at vælge en leveringsindstilling. Den gave, du vil bestille, sendes enten som en pakke eller som postkasse levering. Vil du gerne vide hvilken måde din ordre sendes på? Kontakt venligst vores kundeservice.
Betaling
Hvordan kan jeg betale min ordre?Vi tilbyder følgende betalingsmetoder: Dankort, Paypal, kreditkort, faktura via Klarna eller bankoverførsel. I tilfælde af manuel betaling overførsel, skal du tage højde for en ekstra 3 dage til levering af din gave.
Gave modtaget
Hvad hvis gaven ikke er helt til min smag?Vi beklager dybt, at din gave ikke er faldet i din smag. Kontakt venligst vores kundeservice, de hjælper gerne med at finde en passende løsning.
Er fakturaen sendt sammen med ordren?
Ingen faktura sendes med din ordre. Du modtager altid fakturaen i bekræftelsesemailen, og du kan altid finde den i din MySurprise-konto. Det betyder at du kan få gaven leveret direkte til modtageren, hvilket gør det til en sand overraskelse!
Anmeldelser
623 stemmer (1 reaktioner)
Charlotte • 17-06-2020
Gaven var ikke til mig, men min far der blev meget glad for den.
Erhvervssordre
Interesseret i at bestille større antal af denne gave? Kontakt venligst et øjeblikkeligt tilbud. Vi er tilgængelige på arbejdsdage fra kl. 8.30 til 17.00.