Gaven fra os er altid unik, fordi du selv har været met til at designe den. Du kan være sikker på at finde den perfekte gave til enhver lejlighed. Selv de små øjeblikke, hvor du bare vil sige tak eller fortælle nogen, at du tænker på dem.
Send gaven direkte til modtageren
Hvis du vil overraske et familiemedlem, en ven eller en kollega men kan du ikke fysisk være til stede, så send gaven direkte til deres adresse. Mange af vores gaver passer endda i postkassen.
100% tilfredshedsgaranti
Hver eneste gave bliver lavet med kærlighed og præcision. Men skulle der imod al forventning være gået noget galt, så tag endelig fat i vores kundeservice, så står de klar til at hjælpe og sørge for at alt bliver som det skal være.
Det er korrekt. Af (ret kedelige) tekniske årsager kan vi ikke vise din personlige tilpasning i forhåndsvisningen af nogle gaver, f.eks. bøger og Toblerones. Du kan dog være sikker på, at vi vil bruge din personalisering til at skabe din gave! Når du har afgivet din bestilling, modtager du en bekræftelsesmail, hvori du kan se den tekst, du har indtastet. Hvis du opdager en fejl, bedes du kontakte vores kundeservice (pr. telefon) hurtigst muligt.
Ja det kan du sagtens! I indkøbskurven skal du bare vælge en anden leveringsadresse end faktura adresse. Så sender vi gaven uden faktura til modtageren. Du kan eventuelt vedlægge et gratis lykønskningskort med din egen tekst.
Levering til et pick-up point er intet problem. Denne mulighed vælger du bare i din indkøbskurv.
Det er desværre ikke muligt at levere til en postboks.
Ja selvfølgelig! Ved selve din gave vil du se et lille ikon som ligner en skraldespand. Ved at trykke på dette ikon fjerner du gaven fra din indkøbskurv.
Ja selvfølgelig. Så snart du har lagt din første gave i indkøbskurven, kan du trykke på "fortsæt med at handle" og så kan du ellers gå i gang med den næste gave.
Betaling
Hvis du har problemer med at gennemføre din betaling, vil vi råde dig til først at kontakte din bank for at få hjælp, da de ofte vil kunne forklare og/eller løse problemet for dig.
Ja det kan du godt. Det nemmeste er enten at kontakte os på telefon eller email.
Vores handelskammernummer er 22057264 og vores momsnummer er NL.820845437B01.
Fakturaen og alle andre informationer angående din gave bliver udelukkende fremsendt til dig via e-mail. Gaven fremsendes uden yderligere information, således at gavemodtageren ikke kan se fakturaen. De får kun din unikke gave at se! Ønsker du at lade dem vide, hvem afsenderen er? Så skal du blot udfylde det flotte, gratis lykønskningskort i indkøbskurven!
Vælg venligst Klarna betalingsopsætning for at efterbetale din ordre.
Rabatter og gavekort
Har du en rabatkode kan du udfylde denne i feltet "rabatkode" ved betalingsmulighederne. Tryk herefter på pilen og din rabatkode vil automatisk blive trukket fra totalprisen. Man kan kun bruge en rabatkode pr ordre.
Med vores nyhedsbrev er du altid den første, der får besked om alle vores særtilbud og rabatter! Tilmeld dig her https://www.yoursurprise.dk/rabat-kode og få 20 % rabat på din første ordre.
Et YourSurprise gavekort kan indløses ved at anvende følgende link: https://www.yoursurprise.dk/indlose-gavekort.
Du vil finde din personlige kode på indersiden af værdikuponen. Denne kode består af 14 karakterer. Du kan udfylde dit personlige gavekorts kode under "Din gavekode". Klik herefter på indløs og beløbet tilføjes til indkøbskurven. Du kan nu begynde at lede efter din unikke personlige gave!
Hvis du har glemt at tilføje din rabatkode og endnu ikke har gennemført betalingen, bedes du kontakte vores kundeservice pr. telefon. Hav dit ordrenummer og din rabatkode klar. Hvis betalingen er gennemført, kan vi ikke tilføje din rabatkode for dig.
Kontroller først, at du har indtastet rabatkoden korrekt, inklusiv at du har benyttet de rigtige store og små bogstaver. Kontroller at du ikke ved en fejl har indtastet et ekstra mellemrum eller punktum. Hvis det er korrekt, opfylder din bestilling muligvis ikke kravene for brug af rabatkoden. Værdien er muligvis under minimumsgrænsen for bestillinger, eller måske er rabatten ikke gyldig for den gave, du har valgt. Hvis dette ikke er tilfældet, bedes du kontakte kundeservice, som vil være mere end glade for at hjælpe dig.
Ordre status
Lige så snart du har lagt din bestilling går vi i gang med at gøre din gave klar for at kunne nå at levere til det lovede tidspunkt. Det er derfor ikke muligt at ændre eller tilføje til din ordre efter denne er bekræftet.
I de fleste tilfælde kan vi vise din personliggørelse i editor preview. Desværre er dette af tekniske årsager ikke altid muligt, og vil din tekst vises separat i din emailbekræftelse. Er dette ikke tilfældet eller er du i tvivl, så tag endelig kontakt til vores kundeservice.
Din ordre kan kun annulleres, hvis din betaling ikke er gennemført. Du kan tjekke din ordrestatus ved at logge på "MySurprise". Hvis ordre statussen er "Under produktion" eller "Sendt" betyder dette, at din gave allerede er lavet og ikke længere kan afbestilles. Kontakt os venligst telefonisk for at annullere en ordre, da dette giver os mulighed for omgående at ændre produktionsstatus.
Hvis din ordrestatus er "Afventende betaling", kan du stadigvæk nå at lave ændringer på både design og adresseinformationer. Du finder ordrestatus ved logge ind på MySurprise og se dine nuværende ordrer. Hvis du ønsker at tjekke, hvorvidt dine ændringer er blevet foretaget korrekt, så ring venligst til vores kundeservice, der vil tjekke dette for dig.
Dit design er perfekt, men du har brug for at foretage en rettelse angående adresseoplysningerne. -Er det muligt? Ja, så længe din ordrestatus er "Afventer betaling" eller "Under produktion". Tjek venligst ordrestatus og kontakt os, efter du har foretaget rettelserne.
Din ordrestatus kan ses ved at logge ind på MySurprise. Se nedenfor for at se, hvad hver enkelt status betyder:
Afventende betaling: Vi har endnu ikke modtaget betaling for denne ordre.
Under produktion: Vi er pt. i gang med at fremstille din personlige gave.
Annulleret: Din ordre er blevet annulleret, hvilket betyder at den hverken fremstilles eller afsendes.
Sendt: Hold øje med din postkasse, din gave er på vej!
Forsendelse & levering
Det er vi kede af at høre. Send os en email med dit ordrenummer, så kan vi kontakte fragtfirmaet for at finde ud af hvor din gave er og hvornår den bliver leveret.
Hvis din gave passer i postkassen står dette i din forsendelsesbekræftelse.
Du kan spore din pakke via track & trace linket i forsendelsesbekræftelsen. Her vil det fremgå præcist hvornår du kan forvente din pakke.
Tjek først om din bestilling er sendt. Vær opmærksom på at du modtager 2 trackinglinks i emailbekræftelsen.
Hvis du stadig ikke kan spore din pakke, så kontakt vores kundeservice, de hjælper dig gerne med at finde din pakke.
Du modtager en Track & Trace email så snart din gave er sendt, hermed kan du spore din pakke. Du kan også tjekke din ordre status i din MySurprise konto.
Mysurprise
Hvor er det super ærgeligt at du vil slette din konto. Send os en email på kundeservice@yoursurprise.dk så tager vi os af det med det samme. Vær opmærksom på at du mister din ordrehistorie, adgang til fakturaer og så videre.
Super ærgeligt men helt i orden selvfølgelig. Send os en email så sørger vi for at du fjernes fra vores mailingliste. Skulle du ændre mening på et tidspunkt er du selvfølgelig altid velkommen til at registrere dig igen.
Du kan oprette en ny adgangskode ved at klikke på knappen "Glemt adgangskode" på MySurprise-siden. Indtast din e-mailadresse, så vil du modtage et link, som du skal bruge til at nulstille din adgangskode.
Der kan til enhver tid foretages ændringer af de gemte informationer. Du skal først logge på, og herefter bedes du tjekke og bekræfte de foretagede ændringer. Så snart, at ændringerne er blevet bekræftet, bliver de automatisk gemt til fremtidige ordrer.
MySurprise er din personlige konto. Du kan oprette en konto ved at registrere dig gennem MySurprise. Du vil derefter modtage en e-mail, hvor du kan bekræfte din e-mailadresse. Når du har gjort det, kan du logge på din MySurprise-konto med din adgangskode. Med denne konto kan du se og kontrollere din ordre 24 timer i døgnet og holde dine oplysninger opdateret. Alle oplysninger er fortrolige, og gemmes sikkert på en sikker YourSurprise-server. YourSurprise overholder de aktuelle lovbestemte regler om beskyttelse af personlige oplysninger. Du kan også logge på med Google.
Service & kontakt
Vi er meget glade for at have dig som kunde og ønsker, at du skal vide, at dine personlige oplysninger er sikre hos os. Vi er meget omhyggelige med at håndtere disse følsomme oplysninger. Alle oplysninger som du deler med os gemmes i vores sikre database ved hjælp af en sikker SSL-forbindelse. Det betyder at kun få fortrolige har adgang til oplysningerne. Det betyder, at informationen kun kan ses af dem, der har brug for at se den. Vi lover kun at bruge dine oplysninger inden for vores virksomhed og aldrig at dele dine oplysninger med tredjeparter til kommercielle eller andre formål.
Det er det der sker! Du skal bare kontakte vores kunderservice, så ændrer de det gerne for dig.
Vi behandler dine billeder præcis på samme måde som personlige oplysninger. Vi bruger dine billeder ene og alene til at skabe din gave og vi deler aldrig dine billeder med udeforstående.
Vi gemmer dine billeder i maximalt 24 timer, dette gør vi i tilfælde af at der går noget galt og vi skal lave din gave påny.
Hvis du har brug for hjælp kan du kontakte os på tlf. 89 87 27 88 eller på email: kundeservice@yoursurprise.dk, eller på chatten på hjemmesiden.
Hvis du har fået besked fra fragtfirmaet eller dit trackinglink angiver at din gave er sendt retur til os. Så tag fat i vores kundeservice. De står klar til at hjælpe og vil sørge for at din gave kommer afsted så hurtigt som muligt.
KUNDE SERVICE
Send en besked
Vi er tilgængelige for dig på følgende tidspunkter: Mandag - Fredag: 8:30 - 22:00
Lørdag - Søndag: 8:30 - 17:00 På engelsk